pirmdiena, 2011. gada 19. decembris

par tām pufa granulām :D

es jau biju iedomājusies, ka viss tik superīgi un vienkārši būs :D kas tev deva!

pirmais jau sākās, ka bij, gribi negribi, jāgriež tai maisā augšā caurums, lai tiktu granulām klāt! tagad būtu gudrāka un vnk atgrieztu to savilcēju maisam. kāpēc es tā neizdarīju? nezinu... man nav attaisnojuma.... hmmm.. tiešām,  kāpēc es tā?

un tad  sākās pats jautrākais, jo tās granulas līp klāt mērkrūzei.. un tāpat bira pa malām. nu tagad man ir pilna grīda maza balta sniega :D ja ārā nav, tad iekšā pa daudz.... tātad ātri jāpabeidz iesāktais. lai varu mēģināt to visu savākt :D

nu jā... secinājums - mājās nemaz tik viegli tas nav realizējams :D jo arī maiss ir kaut kur jāliek, un tas ir tāds makten liels!

un.. mazie pankūkspilveni mīkstāki ir ar sintepona pildījumu, ar granulām nav tik omulīgi kā biju iedomājusies.. bet... ar granulām smukāk tur formu...



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru